Video serija Upaj si na svoje

 

Uvod: Kdaj je pravi čas, da greste na svoje?

 

 

 

 

Tudi vi razmišljate, kdaj je pravi čas, da greste na svoje?

 

V bistvu, vedno je pravi čas in nikoli ni pravi čas, tako kot odločitev za otroka. Če pa ta želja v vas tli že dalj časa, in nekako ne najdete časa, da bi se sploh lotili gradnje biznisa, potem ste z razlogom prišli do teh videoposnetkov.

 

Jaz verjamem, da je vse ˝na ključ˝ in ni naključij, in zato sem za vas pripravila serijo petih videoposnetkov z najpogostejšimi napakami, za katere res želim, da se jim izognete in pripravite trdne temelje, jasno vizijo, kako želite delati in tudi s kom.

 

Sploh če imate obilje talentov in sposobnosti in ne veste, kako bi to ponudili novim strankam ter potrebujete jasno sliko, kako sploh začeti iz nule, potem ne smete zamuditi teh videoposnetkov.

 

 

 

#1 Kako začnete svoj posel iz nule s ciljem, da dosežete čim več strank (ta pravih)

 

 

 

 

Pomemben korak, ki ga ne smete izpustiti, še preden se lotište gradnje svojega posla, je, da si določite svojo idealno stranko. Ko sem bila jaz na začetku, cca. 3 leta nazaj, sem si rekla, jaz želim doseči čim več potencialnih strank in sem začela z delavnicami za otročke, za mamice, za družine, da bom ja dosegla čim več strank.

 

Ampak v praksi ni bilo tako, kot sem pričakovala. Ko sem prvič od svoje mentorice slišala za ta sistem idealne stranke, sem bila zelo skeptična, nisem verjela. Ampak sem si rekla, ok, bom naredila, ne bo nobene škode, pa da vidimo, če to deluje v praksi. In ena od lastnosti, ki sem jo jaz zapisala za mojo stranko, je bila, da je ženska popoldan velikokrat sama z otroki, ker je mož veliko službeno odsoten.

 

Zakaj sem to napisala?

 

Ker sem sama na istem in tako lažje razumem ženske, ki imajo otroke in imajo popoldne ob svojem poslu za organizirati še vse te obveznosti. Verjemite ali ne, bila sem zelo presenečena, ko so po tem res začele prihajati take stranke in so mi spotoma povedale, ˝joj, sem sama popoldan z otroki, mož je na potovanju˝, ali pa je bila stranka sama, ločena z otroki.

 

Sem si rekla, ˝ne morem verjet, to res deluje˝.

 

In zato tudi vam priporočam, da ne izpustite tega koraka in si res zapišete, s kom želite delati, da boste komaj čakali in se veselili, da boste imeli stranke, ki vam bodo tudi plačevale v dogovorjenih rokih, da bodo odločene in da bodo dale stvari v prakso in res imele korist ter bodo navdušene.

 

To vam res priporočam, da naredite, in naj bo to vaš prvi korak, ki vam bo pomagal zgraditi tak posel, ki vas bo polnil z energijo (namesto izčrpaval).

 

 

 

#2 Kako zapakirate svoja znanja v paket in jih ponudite strankam

 

 

 

 

Ena od zelo pogostih napak na začetku, ko začnete graditi svoj posel je, da nimate oblikovane konkretne vizije, strategije, kako sploh zapakirati svoje storitve in jih ponuditi strankam.

 

Isto težavo sem imela jaz na začetku, ko sem hotela vsa moja znanja na področju aromaterapije, naravne kozmetike, zdrave prehrane, vse ponuditi naenkrat in vsem.

 

Imam nasvet za vas. Vidim tudi pri strankah in verjetno ste tudi vi v zelo podobni situaciji -  da imate ogromno talentov, znanj in sposobnosti, ljudje se pogosto obračajo k vam za nasvet, ker imate bogate izkušnje, vi pa ogromno delite brezplačno. To vam je tako samoumnevno, da v tem sploh ne vidite vrednosti.

 

Če zdaj razmišljate "kako naj se tega lotim", in vam to predstavlja velik zalogaj, vam priporočam, da se lotite po majhnih korakih. S tem namenom sem razvila metodo F.R.E.S.H., ki vse to upošteva.

 

Ko vi naredite majhen korak, majhen zalogajček, ki vam ne predstavlja velikega stresa, ste zelo zadovoljni (kaj zadovoljni, navdušeni), dobite zagon in motivacijo za naprej.

 

Zato poglejte, kje ste suvereni, kaj obvladate in začnite s tistim enim majhnim koščkom. Oblikujte ponudbo za ta prvi korak. Naj bo to osnovni paket, da se boste res počutili suvereni, samozavestni, da ga boste brez problema ponudili potencialnim strankam.

 

Ko boste to dali v prakso, potem boste dodajali vsa ostala znanja, ki jih imate in naprej oblikovali nove pakete.

 

 

 

#3 Kako ovrednotite svoje delo in postavite ceno

 

 

 

 

Kako naj ovrednotim svoje delo, svoje storitve?

 

To je tudi eno izmed zelo pogostih vprašanj, ki jih dobim. Naj vam povem, da sem imela tudi sama na tem področju veliko izzivov. Začela sem z delavnicami v cenovnem rangu 25€, 50€, 70€. To je bilo zame normalno v mojih okvirih.

 

Kako pa sem oblikovala prvi paket za 500€?

 

Takrat sem se vpisala v skupinski mentorski program, ki je takrat stal več kot 1000€, kar je bila zame največja investicija vase, v znanje. V fizične stvari že,  ampak ne v neotipljive stvari.

 

Vam povem, da me je zelo stiskalo:

 

Kaj pa če jaz ne bom nič naredila s tem znanjem?

 

Kaj če bo to stran vržen denar?

 

Kaj če…?

 

Vse možno mi je šlo po glavi. Ampak takrat sem čutila, da jaz to potrebujem, in sem šla.

 

Na srečo sem se takrat poslušala.

 

Naj vam zaupam, da sem si to investicijo povrnila v dveh mesecih, kajti takrat sem dobila drugo perspektivo. Začela sem drugače razmišljati.

 

Tako sem takrat naredila paket za 500€ in ga prodala dvema strankama, tako da sem že v dveh mesecih imela povrnjeno investicijo.

 

Moj nasvet za vas je, da začnete razmišljati izven okvirjev in da oblikujete paket za tvoje potencialne stranke, tak paket, ki jih bo navdušil in ki bo tako unikaten, da ga ne bodo dobile nikjer na trgu.

 

Če pa se lovite, ˝joj, kako naj se tega lotim, saj sploh ne vem kako in kaj˝, ne skrbite. Poglejte si te posnetke do konca, kajti za vas imam res super ponudbo (spodaj pa ne spreglejte mojih bonusov za vas, da boste nasvete res dali v prakso).

 

 

 

#4 Kako opustite perfekcionizem in kljub temu naredite stvari kvalitetno

 

 

 

 

Ste perfekcionistka in imate radi vse pod kontrolo? To v poslu ni ravno zaželeno.

 

Zakaj?

 

Ker odlašanje ne prinese strank.

 

Popolnoma vas razumem, ker sem bila sama na istem. Na začetku sem hotela, da je vse narejeno do pikice v nulo, npr. spletna stran, da ima super fotke, vsebine, objave, materiali za delavnice, dodelavala in dopolnjevala sem vsebine, izbirala fotke, …

V glavnem, da imam vse pod kontrolo, da sem potem res 100% prepričana, da je vse tako kot mora biti.

 

Potem sem ugotovila, da je ta moj perfekcionizem zelo pogosto razlog, da odlašam z drugimi stvarmi, ki bi se jih morala lotiti, npr. prodaje. Če ne ponudite svojih storitev, kljub temu, da imate super spletno stran, super materiale, gradiva, vam vse to ne bo nič koristilo.

 

In če vam povem čisto po pravici, mi direktno spletna stran ni prinesla nobene stranke. Zato vam svetujem, da se takoj na začetku ne zaženete takoj v vizitke, letake in te zadeve, ampak da pogledate, kako boste postavili sistem za prodajo, preko katerih kanalov, kje se najbolje počutite (v živo, na delavnicah), kako lahko uporabite internet, da bo delal za vas. Veliko je avtomatskih orodij, ki vam lahko pomagajo in vam ne vzamejo dodatnega časa.

 

Perfekcionizem. Ali kaj takega sploh obstaja?

 

Dejansko ne.

Kdaj je stvar popolna?

Nikoli.

 

Imam eno praktično tehniko za vas, ki vam bo zelo pomagala, ampak ne na račun kvalitete, ker še vedno zagovarjam odličnost.

 

Jaz si določim rok, konkreten datum.

 

Recimo, če vam dam primer za webinar.

Včasih sem si zastavila cilj npr. en mesec in potem cel mesec delala zelo ˝na easy˝. Sem si pa namensko dala tudi že rok en teden in v tistem tednu sem naredila vse, kar sem potrebovala za webinar (prosojnice, vsebine, objave, skratka vse, za kar sem prej potrebovala 1 mesec).

 

Ko boste sami na svojem, svoj šef, takrat se boste morali zelo dobro organizirati, perfekcionizem vam pri tem ne bo pomagal. Pomagalo pa vam bo, da si postavite roke in se jih držite.

 

 

 

 

#5 Kako kreirate svoj delavnik (krajši od običajnega 5-dnevnega) in imate proste vikende

 

 

 

 

Kaj je glavni razlog, da si želite na svoje?

 

Si želite več svobode?

 

Da si sami kreirate svoj urnik?

 

Da zjutraj vstanete ob uri, ki vam ustreza?

 

Da ste prosti za vikende?

 

Da greste normalno po otroke v vrtec in šolo?

 

Večina žensk, ki jih poznam, ne želijo vsega žrtvovati zaradi biznisa in zato je zelo pomembno, da pogledate, kaj so vaše prioritete. Na njihovi podlagi boste oblikovali posel tako, da bo pisan vam na kožo (ja vam in ne temu, kar pričakujejo od vas doma).

 

Kako sem jaz sploh prišla do moje ideje?

 

Nisem poznala spletnih zadev, nisem sploh vedela, da obstajajo, dokler se nisem prijavila na spletno izobraževanje za aromaterapevtko z mentorjem v Angliji.

 

Meni je bilo to takrat super, sem si rekla ˝vau, ne potrebujem se nikamor voziti, delam v svojem tempu, mentorja pa imam na razpolago, ko ga potrebujem˝.

 

Takrat se je meni začelo odpirati in sem se vpisala še v druge programe, skupinske in individualne. In sem videla, koliko lahko od tega odnesem, ne da bi izgubljala čas za vožnjo, bilo je fleksibilno in prilagojeno mojemu tempu z otroki, z možem in domom.

 

Če tudi vas privlači tak način dela, da ste npr. poleti na dopustu, na morju in hkrati delaš s svojimi strankami na daljavo, potem poslušajte celoten posnetek.

 

 

 

Če si želite svoj prvi korak na svoje narediti samozavestni, brez dvomov, strahov, z jasno strategijo, potem si najprej naročite spodnje bonuse >