Najpogostejša laž, ki si jo govorijo ženske (in so

 

 

 

A se strinjate, da smo ženske velikokrat multipraktiki, si pogosto naložimo preveč in v službi ne znamo reči ne?

 

Večina žensk popoldan hiti domov, da pripravijo kosilo, peljejo otroke na treninge in rojstne dneve, mogoče še pripravijo kosilo za naslednji dan (za v službo), malo pospravijo in je že hitro večer. Potem so pa že preutrujene in brez energije, da bi naredile še kaj zase in rabijo samo mir, da jih malenkosti ne spravijo iz tira. In tako ista rutina med tednom, zase pa ne pridejo na vrsto.

 

 

 

Si želite pritisniti tipko na off in reči dovolj je, sedaj je čas, da sem jaz enkrat na prvem mestu?

 

Če ponoči slabo spite, ko v glavi premlevate, kaj vse imate še za narediti (čeprav ste utrujeni od stresa v službi, da pogosto pridete domov s praznimi baterijami), potem je čas, da si zdaj vzamete trenutek in pomislite, kaj je tisto za vašo dušo, ob čem vam zaigra srce, da pozabite na čas in da imate zvečer tisti občutek izpolnjenosti.

 

Kolikokrat imate to na svojem urniku?

 

kava

 

Je to sproščen klepet ob kavici s prijateljico, ki vas razume (in vam ne krade energije); mogoče ste ustvarjalni in ste to odložili na takrat, ko bo pravi čas. Mogoče že prav pogrešate, da bi se v miru ustavili v vsakodnevni rutini, zadihali, odmislili skrbi in se enostavno sprostili.

 

Ja, ampak kaj ko nimam časa, imam toliko drugih stvari.

 

 

 

 

 

Evo, pa smo pri tej napogostejši laži 'Nimam časa'. In zakaj sem jo poimenovala laž? Ker vem, da ženske vedno najdemo čas za tisto, kar nam je pomembno. Pomislite sedaj, kaj naredite, ko vam zboli hčerka. Spustite vse, vse počaka, da ste lahko s hčerko in jo pocrkljate.

 

 

Če samo skrbite za druge, sebe pa postavljate na stranski tir in nimate ničesar za dušo, kar bi vas napolnilo, osrečilo, potem se vam kaj hitro pozna na zdravju: začne se s pogosto utrujenostjo, ste brez volje in prave energije.

 

Dodatno pa vam to poslabša nizek pritisk, stres v službi, pomanjkanje gibanja, neuravnotežena prehrana in hormonsko neravnovesje.

Eden od znakov psihične utrujenosti je tudi, da se pogosto težko skoncentrirate in delate nepotrebne napake.

 

 

Gotovo veste, da tako početje ni v redu, ampak ne veste, kje bi začeli in da bi seveda imeli motivacijo, da vztrajate pri novih ciljih. Dostikrat je na delu slaba vest, predvsem pri ženskah, ki vejo, da rabijo nekaj zase, a kar ne zberejo poguma.

 

 

Vas čisto razumem, ko se spomnim občutka, ko sem jaz šla prvič na delavnico samo zase, imela sem kar cmok v grlu (celo sem razmišljala, da sem slaba mama). Vendar me je tako vleklo in vedela sem, da moram poslušati sebe, drugače me bo rutina čisto izčrpala in tudi moji doma, ne bi imeli kaj dosti od mene. In takrat sta bili hčerki še majhni, obe v vrtcu.

 

Neverjetno je, da ko greste skozi svoje strahce in slabo vest in naredite nekaj zase, kako se to pozna tudi na bližnjih. Vi ste boljše volje, imate več energije popoldan za otroke in še vam jo bo ostalo za večerni čas v dvoje z možem (in vas ne bo več zmanjkalo na kavču) :)

 

 

 

Za vas sem pripravila nasvet, ki vam pomaga preprečiti psihično utrujenost in ga lahko uporabite že danes. 

 

Potrebujete prava eterična olja, kajti le taka bodo imela vpliv na možgane (naš nos se hitro da prelisičiti, možganov ne) in vam bodo pomagala preprečiti utrujenost.

 

Vedno pobrskam še za študijami in članki (ker zase pravim, da sem predvsem praktična in imam rada konkretne rešitve, ne da je samo nekaj v zraku).

 

inhalator

 

Našla sem raziskavo (ki je bila narejena na ženskah), s pomočjo katere so želeli ugotovili, kako učinkovita so eterična olja pri psihični utrujenosti in izčrpanosti. Uporabili so mešanico poprove mete, bazilike in smilja v osebnem inhalatorju. Inhalatorje so uporabljale 3 tedne v službi in doma, razen med vikendom. Naključno izbrane so dobile tudi placebo: inhalator brez eteričnih olj, ki so mu dali hidrolat.

 

Ja, težko je pri vonju narediti placebo, ampak rezultati so bili kljub temu presenetljivi. Prav vse ženske iz skupine, ki je dobila mešanico eteričnih olj, so poročale, da so imele precej boljše rezultate (manj utrujene in izčrpane ob istem dnevnem ritmu) v primerjavi s tistimi, ki so dobile placebo.

 

 

 

 

 

 

 

Kako si sami naredite osebni inhalator?

Potrebujete embalažo (kot je na sliki), znotraj boste našli vatirani del, na katerega boste nakapali do 20 kapljic eteričnega olja ali mešanice.

Če uporabite več različnih olj, pazite na intenzivnost vonjev, poprova meta je veliko bolj močna kot citrusi.

 

Eterično olje poprove mete je odlično, kadar ste zelo utrujeni, a imate še veliko stvari za narediti in potrebujete dodatno energijo. Namesto še ene kave poduhajte poprovo meto kar iz stekleničke. Izboljšala vam bo koncentracijo in fokus (da boste prej zaključili v službi in boste imeli še kaj od popoldneva). Preverite le, da jo imate shranjeno v temnem in hladnem prostoru, da ohrani svoje učinkovine.

 

Vam je nasvet všeč? Delite ga naprej s prijateljico, ki ima danes še veliko za narediti :)

Hvala!