Stres, meditacija in hrana?

meditacija hrana

 

 

 

Kateri način vam lahko najbolj pomaga, da se sprostite in spočijete (sploh če nujno potrebujete odklopiti negativne misli)?

 

Verjetno ste že poskusili z meditacijo, si v mislih naslikali morje, plažo, valove, kako vas sonce greje... ok, je šlo do prvega zvoka.

 

Ali ste si doma naredili temo, prižgali svečko in kljub mirnemu okolju so vam možgani delali kot nori, milijon misli, kaj vse bi morali narediti in kaj vas še čaka.

Če ste človek, ki je neprestano v akciji, delate več stvari hkrati in ste v vsem kar počnete perfekcionist (mi zveni zelo znano), potem klasična meditacija ne bo prva izbira za vas. Vem, ko sem jaz poskušala in ni bilo učinka.

 

Sem pa ugotovila, kaj deluje, da se hitro umirite čez dan, pa zato ne potrebujete posebnega prostora, ampak vajo naredite pred obrokom (doma pred zajtrkom, v službi pred kosilom...).

 

Ja, meni je ta način super, ker me vsakodnevne stvari same spomnijo na to in imam vsak dan več priložnosti za trening.

 

Vas zanima?

 

Vaja je res enostavna in ravno zaradi tega sem vam bo mogoče na prvi pogled zdela prelahka, da bi imela učinek. Izvajajte jo pravilno in presenečeni boste.

 

 

 

Kako deluje?

 

Če ste cel dan v hitenju, je zelo verjetno da tudi obroke pojeste v naglici, po možnosti ob telefonu, računalniku ali reviji. Čeprav ste na zunaj videti umirjeni na kosilu, pa v mislih niste zraven in takrat tudi vaše telo ni. Prebava zato ne bo optimalna, hrana se ne bo dobro prebavila ali vam bo celo obležala v želodcu. Lahko si privoščite najboljše kosilo (iz domačih sestavin), vendar vaše telo ne bo dobilo kaj dosti vitaminčkov in mineralov.

 

 

 

Kaj lahko storite?

 

Pred vsakim obrokom sprostite vaše telo. To naredite z 10 globokimi vdihi in izdihi.

 

Bodite pozorni, da pri vdihu napolnite trebuh (torej gre trebuh ven) in ga pri izdihu izpraznite (trebuh gre nazaj).

 

Jaz sem pri sebi večkrat opazila, da sem imela napeto telo, pa sploh nisem vedela za to. Šele, ko sem ga zavestno sprostila, sem videla, da nezavedno stiskam kateri del telesa (lahko roke, trebuh ali celo zobe).

 

Vajo lahko naredite tudi, če greste na kosilo ven v restavracijo, doma pa je še veliko bolj preprosto. Ko boste sproščeni in pozorni pri obroku, bo to vas čas zase, ko boste umirili negativne misli in naredili 'cut' v hitenju in stresu (kar se bo poznalo, da boste manj zadirčni in ne bo vas vsaka malenkost spravila iz tira).

 

Rada imam take praktične vaje, ki imajo učinek in jih enostavno vključim v vsakdanje življenje.