Moje zgodbe niso za javnost

 

Če bi vi vedeli, kako je bilo mene na začetku strah, da se izpostavim, kaj šele, da posnamem video. In po moje tega še do danes ne bi storila, če me ne bi ujeli nepripravljene.

 

Kakšno leto in pol nazaj sem šla v Kalček se dogovoriti za delavnico (kaj vse potrebujem, pogledati prostor, čist take tehnične). In potem me gospod povabi, da bova posnela video kot napovednik.

 

Uf, a prav zdajle? Tukaj?

 

Ja, kar tukaj se postavite in začneva. Jaz vam bom postavil par vprašanj, vi pa odgovorite. 

Res se sliši enostavno, a mene je zagrabila panika. - Kaj naj? Sploh nisem pripravljena. Pa nimam frizure, pa makeup...kaj bom pa govorila...


 

Vsi mogoči izgovori so mi šli po glavi, a sem si rekla:
to je to, naredi najboljše iz tega.

 

Ko je bilo za mano, sem si oddahnila.

 

Vendar najhujše še pride. Nisem si niti upala pogledati posnetka, ki je že bil objavljen.

 

In povem vam, ko se prvič gledaš, je grozno. Res.


  

In dobra novica?

 

Vaja dela mojstrico, če mojstrica dela vajo.

 

In če imate pri tem podporo, da se prvič ne snemate sami, je prvi korak lahko veliko lažji. Povabite prijateljico in se testno posnemita skupaj.

 

 

 

 

Biti anonimen je lahko zelo udobno in prijetno, pa vendar... 


Če mislite iti na svoje, je to eden od pomembnih korakov, da se upate izpostaviti in povedati svojo zgodbo. 

Sploh danes, ko je ponudbe v izobilju.

In če bi mene vprašali pred leti, da bom kdajkoli povedala kaj osebnega neznanim ljudem, bi vam rekla, da se hecate (in da se to ne bo zgodilo niti v mojih sanjah).
 

Ko pa so stranke same začele spraševati o moji zgodbi, kaj mi je bilo težko, kako sem šla iz svoje cone udobja, sem ugotovila, da se moram nehati ukvarjati s sabo, saj s tem nikomur ne pomagam. 


In da se potencialne stranke veliko bolj poistovetijo z mojo zgodbo in izkušnjami, kot pa s še tako odlično napisanim strokovnim člankom.

 

Če je tudi vas strah izpostaviti se in mislite, da vaše zgodbe niso za javnost, odkrijte, kaj deluje, da vam misel na izpostavljanje v družabnih medijih ne bo več grozna (sploh če veste, da bo to za vas nujno, ko boste šli na svoje, ker hočete preko spleta doseči več strank).